دستمزد مهناز افشار در گات تلنت لو رفت

۳۸۴ بازديد

مهناز افشار بازیگر ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است و در شبکه ام بی سی پرشیا در کنار ابی و آرش به داوری در مسابقه استعداد یابی پرداخته است . با مشخص شدن دستمزد مهناز افشار در این برنامه استعدادیابی شمخص شد قرار است دستمزد بسیار بالایی تصیب مهناز افشار در این برنامه تلوزیونی وابسته به سعودی ها شود . این میزان دستمزد بسیار بالا را قرار است سعودی ها به مهناز افشار دهند . جزئیات بیشتر درباره این خبر را در نیک صالحی بخوانید

مشخص شدن دستمزد مهناز افشار

سینما ایده‌آل مدعی شد دستمزد مهناز افشار برای حضور در مسابقه استعدادیابی شبکه mbc persia یک میلیون یورو است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که قرارداد مالی بسیار سنگین با مهناز افشار برای حضور به عنوان داور مسابقه استعدادیابی شبکه mbc persia بسته شده است.این بازیگر یک میلیون یورو برای حضور به عنوان داور این مسابقه دریافت کرده، دستمزدی که معادل بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی است.

دستمزد مهناز افشار

دستمزد مهناز افشار در گات تلنت

میلیاردی ترین دستمزد مهناز افشار در ایران و واکنش او به آن در زمان گذشته

مهناز افشار با انتشار یک فایل صوتی در کانال تلگرامی خود به شایعات درباره دستمزد میلیاردی در سریال «گلشیفته» پاسخ داد.

همچنین بخوانید :  حمایت بهاره رهنما از گلاب آدینه بازیگر ایرانی

مهناز افشار با اشاره به شایعات مختلفی که بدون سند درباره او منتشر شده است، گفت: «مهریه اعلام می‌کنید بدون سند، دستمزد یک میلیاردی اعلام می کنید بدون سند، ماجرای شیرخشک را اعلام می کنید بدون سند. خدا را شکر به جایی رسیدیم که مردم حمایت می کنند و هر حرفی را بدون سند و مدرک باور نمی کنند.

این بازی و کاری که می کنید مرا خسته نمی کند بلکه مرا برای ایستادن در سرزمینم و زدن حرف هایم و احقاق حق مصمم تر می کند. می دانم چه کاری درست و چه کاری غلط، حتی به اشتباهاتی که کردم نیز آگاهم. این کارها را نکنید و اگر حرفی می زنید برای آن سند ارائه کنید.»

افکار نیوز ، انتخاب

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.