بهترین نرم‌افزارهای رایگان مبدل ویدیوهای YouTube به MP3

۳۱۵ بازديد

یوتیوب با عاشقان موسیقی‌های جدید رفتاری دوستانه ندارد و آن‌ها را مایوس می‌کند. اما اگر طرفدار جست‌وجو در یوتیوب برای یافتن آخرین آهنگ‌ها و افزودن آن‌ها به پلی‌لیست خود هستید؛ تعدادی نرم‌افزار مبدل وجود دارد که اجازه می‌دهد ویدیوهای موسیقی را به MP3 تبدیل کنید.

پیش از معرفی ۵ نرم‌افزار مبدل یوتیوب به ام‌پی‌تری، باید یادآوری کنیم که جداسازی صدا از یوتیوب، نقض قوانین و شرایط استفاده از این سرویس‌دهنده ویدیو است و ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

روش‌هایی است که بتوانید بدون نقض قوانین یوتیوب، به صداهای ویدیوهای این سرویس دسترسی داشته باشید. مثلا، سرویس جدید YouTube Music گوگل که برخی اوقات جایگزین Google Play Music می‌شود یک روش قانونی است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به سراغ نرم‌افزارهای مبدل یوتیوب به ام‌پی‌تری، روش‌های قانونی را بررسی کنید.

YTMP3


خرید کتاب از نزدیک‌ترین کتاب فروشی شهر

یکی از ساده‌ترین مبدل‌های تحت وب یوتیوب است. بسیاری از کاربران به خاطر این سادگی، طرفدار ابزار YTMP3 است.

خیلی ساده، لینک ویدیوی یوتیوب را درون باکس این نرم‌افزار کپی کرده و یکی از گزینه‌های MP3 یا MP4 را انتخاب کنید و روی کلید Convert بزنید.

این نرم‌افزار به طور خودکار بالاترین کیفیت ممکن را تبدیل می‌کند و پس از چند دقیقه فایل شما آماده دانلود است. تنها محدودیت این ابزار، عدم تبدیل ویدیوهایی است که بالای دو ساعت هستند. این محدودیت نباید چندان نگران‌کننده باشد چون غالب مردم ویدیوهایی با مدت زمان کمتر را تبدیل به ام‌پی‌تری می‌کنند (لینک صفحه وب YTMP3).

GenYouTube

اگر به طور مرتب می‌خواهید ویدیوهای یوتیوب را به ام‌پی‌تری تبدیل کنید؛ شاید نخواهید هر بار یک لینک را درون نرم‌افزاری کپی و منتظر فایل صوتی بمانید. نرم‌افزار GenYouTube برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری افزونه‌هایی دارد که به راحتی اجازه می‌دهد ویدیوها را در فرمت‌های MP3 یا MP4 (و حتی فرمت‌های دیگر) دانلود کنید.

شما به محض یافتن یک ویدیو در یوتیوب می‌توانید با یک کلیک آن را تبدیل و به طور خودکار دانلود کنید. این افزونه‌ها به شما اجازه می‌دهند کیفیت فیلم را هم مشخص و یکی از گزینه‌های HD یا SD را انتخاب کنید.

این نرم‌افزار ترفندهای جالب دیگری هم برای باز کردن خودکار ویدیوها دارد و کاملا برای افرادی مناسب است که دایما در حال جست‌وجو در یوتیوب و تبدیل ویدیوها به فرمت‌های دیگر هستند (لینک دانلود افزونه‌های GenYouTube).

Converto

یک ابزار مبدل تحت وب مشهور دیگری است که می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را به فایل‌های ویدیویی یا صوتی دیگر تبدیل کند.

کاملا شبیه به مبدل YTMP3 است و باید لینک ویدیو را گرفته و درون باکس آن بیندازید. فقط در هنگام تبدیل چندین گزینه دارد تا فایل مورد نظرتان را بسازد و تحویل دهد.

مثلا، می‌توانید نام فایل را پیش از دانلود مشخص کنید یا برچسب‌های ID3 را تغییر دهید. می‌توانید بخشی از ویدیو را تبدیل کنید و اگر باقی آن را نمی‌خواهید؛ از فایل حذف کنید. برای مشخص کردن کیفیت فیلم گزینه‌هایی به شما می‌دهد و فایل‌های MP3 به طور خودکار به آلبوم‌های شما افزوده می‌شود (لینک صفحه وب Converto).

DVDVideoSoft Free Converter

اگر دوست دارید یک نرم‌افزار روی ویندوز یا مک نصب کرده که به طور دایم باز کنید و ویدیوهای یوتیوب را توسط آن به فرمت‌های دیگری تبدیل کنید؛ DVDVideoSoft بهترین مبدل یوتیوب خواهد بود.

گزینه‌های مختلفی مانند تعیین کیفیت ویدیوی یوتیوب و تبدیل فهرستی از ویدیوها در اختیار شما قرار می‌دهد. کاملا ابزاری به‌روز و با نسخه‌های مختلف ویندوز مایکروسافت یا مک‌او‌اس اپل سازگار است (دانلود DVDVideoSoft).

Y2Mate

این مبدل تحت وب هم مانند YTMP3 و Converto است و باید لینک ویدیوی یوتیوب را درون آن کپی و فایل نهایی تبدیل شده را دانلود کنید. اما یک ویژگی بسیار جالب دارد که شاید باعث شود حسابی طرفدارش شوید.

ابزار Y2Mate به شما اجازه می‌دهد فایل تبدیل شده صوتی را به طور مستقیم روی سرویس‌های ابری ذخیره کنید تا سریعا با دیگران به اشتراک بگذارید یا اینکه از طریق همگام‌سازی روی دستگاه‌های دیگر گوش کنید (لینک صفحه وب Y2Mate).

منبع

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود از یوتیوب
روشهایی که خودم از آنها برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده می کنم.

بطور خلاصه

برای دانلود از یوتیوب چه با گوشی موبایل چه با کامپیوتر و لپتاپ ۴ روش ساده وجود دارد که هر کدام راحت تر هستید را می توانید استفاده کنید:

  1. از یک سایت آنلاین استفاده کنید (فقط آدرس ویدیوی موردنظرتان را در آن سایت وارد می کنید و روی دکمه دانلود کلیک می کنید)
  2. از یک ربات تلگرام استفاده کنید
  3. از یک نرم افزار کامپیوتر یا موبایل استفاده کنید (من خودم از این روش استفاده نمی کنم ولی روش ساده ای ست)
  4. از یک افزونه مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید (ویژه کامپیوتر)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.