ازدواج مریم کاویانی با رامین مهمان پرست

۲۹۶ بازديد

ماجرای ازدواج مریم کاویانی ناگهان بر ملا شد و مریم کاویانی بسیار پنهانی کارهای ازدواج دوم خود را انجام داد تا بعد از رسیدن به مهمان پرست سفیر ایرانی این ازدواج و رابطه را برملا کند اما از همان ابتدا انتقادات زیادی به این ازدواج وارد بود و کاربران در فضای مجازی نسبت به این رابطه و این ازدواج واکنش های متفاوتی نشان دادند که می توانید آن ها را در نیک صالحی بخوانید

تغییرات در ازدواج مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگری است که با سریال «او یک فرشته بود» به شهرت رسید. کاویانی از بازیگران کم حاشیه محسوب می‌شد البته قبل از اینکه ازدواج دومش را علنی کند.

ازدواج بی سر و صدا و اعلام ناگهانی مریم کاویانی یک پسر از ازدواج اولش دارد و در دوران کاری خود بیشتر در تلویزیون فعالیت کرده است که البته در چند سال اخیر بسیار کم کار شده بود. وی در مراسم اکران فیلمی خبر ازدواجش با رامین مهمانپرست را رسما اعلام کرد.

مهمانپرست سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، لهستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد. چرا ازدواج هنرمندان با سیاستمداران در ایران تعجب‌آور است؟

ازدواج یک بازیگر با سیاستمدار در ایران خیلی مسبوق به سابقه نبوده است به همین دلیل این وصلت نوعی بهت را در فضای رسانه‌ای ایجاد کرد. شاید دلیل این تعجب به تفاوت سبک زندگی میان هنرمندان با سیاستمداران برمی‌گردد. چهره‌های سیاسی در ایران معمولا مبلغ نوعی فرهنگ هستند که اغلب با آنچه هنرمندان انجام می‌دهند تفاوت فاحشی دارد.

ازدواج مریم کاویانی

مریم کاویانی

ازدواج مریم کاویانی با رامین مهمان پرست

ازدواجی که رفتار خانم بازیگر را متحول کرد تغییر در رفتار مریم کاویانی از همان ابتدا به وجود آمد طوری که این بازیگر بعد از ازدواج با مهمانپرست همه عکس‌های خود در صفحه‌اش را پاک کرد. در ماه‌های گذشته محتوای پست‌های مریم کاویانی نیز دگرگون شده است و بیشتر جنبه سیاسی دارد. نوشته‌های این بازیگر در چند وقت اخیر بیشتر شعارهای انتخاباتی را به ذهن متبادر می‌کند مثلا در پستی نوشته است:

«هیچوقت برای ترمیم و حتی ساختن دیر نیست… ایران کشور ثروتمندی است و با همت نیروی جوان و با حمایت دولتمردان مقتدر و دلسوز میتواند در صنعت، کشاورزی، دامداری و منابع زیر زمینی و حتی در زمینه فرهنگ و سینما استوار و جهانی تر بماند.»

اینکه این تحول چه هدف و چه رویکردی دارد در آینده مشخص خواهد شد. واکنش کاربران به این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای این تحول نابهنگام از چشم تیزبین کاربران فضای مجازی دور نماند و این‌گونه به این ماجرا واکنش نشان دادند:

واکنش کاربران به ازدواج مریم کاویانی

ز.ل: نگو که اینم میخواد برای ریاست جمهوری کاندید بشه! بی‌نام: چرا با شوهرش حجاب داره بدون اون نداره؟؟؟ چرا واقعا؟؟؟ آمری: این چه معنی داره که عکس شو گذاشته درمعرض دید مردم،

این کار نشون میده که چه قدر بی جنبه و جلفن. بی‌نام: اینها با هدف سیاسی ازدواج میکنند…وبه راحتی برن فرنگ….وووووووو بی‌نام: چقدر ازدواج آدما رو متحول میکنه واقعا معلوم نیست شخصیت واقعی افراد کدوم هست آخرین خبر

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.